Zapisy do platformy zamykamy za
00
dni
:
00
godzin
:
00
minut
:
00
sekund
Platforma rozwoju biznesowego Grow Spot

Platforma rozwoju biznesowego Grow Spot

Ucz się od praktyków, bądź częścią
społeczności i zbuduj swój biznes online!
Dołączam!
Podejmowanie ryzyka i zmiany wydają Ci się przerażające?
Jeszcze gorsze jest życie życiem, które Cię nie satysfakcjonuje.
Od lewej na zdjęciu: Adrianna Hirsz, Magdalnea Hajkiewicz

Czym jest platforma Grow Spot?

Platforma rozwoju biznesowego oraz społeczność ludzi chcących więcej.
Grow Spot to regularna edukacja pod okiem ekspertów, dzięki której zaprojektujesz i zbudujesz firmę, w której chcesz pracować. 1,5 godziny tygodniowo, które dadzą Ci praktyczną wiedzę, poprawią Twoje umiejętności i zbudują mindset przedsiębiorcy.

Grow Spot to miejsce dla Ciebie, jeśli:

planujesz założyć swój wymarzony biznes online
zbudowałeś markę, ale nie do końca wiesz, jak zacząć na niej zarabiać
masz już swoją firmę, ale wciąż nie osiągasz satysfakcjonujących wyników
marzysz o życiu na własnych zasadach i elastycznym czasie pracy
chcesz zarabiać na tyle dużo, aby poczuć niezależność finansową i w końcu przestać żyć od wypłaty do wypłaty
nie chcesz mieć zwykłej pracy, tylko robić coś co Cię kręci i na tym zarabiać
brakuje Ci odwagi i wsparcia otoczenia, aby zmienić swoje życie zawodowe,
nie masz z kim porozmawiać o biznesie, swoich pomysłach i wyzwaniach
chcesz uczyć się od praktyków z branży
Na zdjęciu od lewej: Viola Urban (okiem dietetyka), Justyna Świetlicka (owiana)

Ścieżki Rozwojowe w tym semestrze

Oto jakie treści będziemy zamieszczać na platformie przez pierwsze 6 miesięcy
(od października 2022 do marca 2023)

Jak przygotować się mentalnie do wejścia w świat biznesu

Prowadząca: Magdalena Hajkiewicz
Magdalena Hajkiewicz Wiem Co Jem
Webinar I
Odporność psychiczna
  • Czym jest odporność psychiczna i dlaczego jest potrzebna w świecie biznesu
  • Jakie umiejętności wchodzą w skład odporności psychicznej
  • Jak budować te umiejętności
Webinar II
Radzenie sobie ze stresem
  • Czym jest stres, jakie są jego rodzaje i czy wszystkie są “złe”
  • Z czego składa się reakcja stresowa
  • Jak lepiej radzić sobie ze stresem
Webinar III
Poczucie sprawczości
  • Czym jest poczucie sprawczości i dlaczego jest potrzebne w budowaniu własnego biznesu
  • Jak budować poczucie sprawczości w praktyce
  • Jakie są korzyści z wysokiego poczucia sprawczości

Projektowanie firmy spójnej z Tobą

Prowadzący: Dominik Juszczyk
Dominik Juszczyk - z pasją o mocnych stronach
Webinar I
Jak się zabrać za określenie wizji, misji i wartości firmy?
  • Czy i dlaczego mała firma potrzebuje misji, wizji i wartości?
  • Jak zacząć definiować je dla siebie?
  • Kiedy i jak ich używać?
Webinar II
Modele myślowe, które warto stosować będąc przedsiębiorcą
  • Czym są błędy poznawcze i jak się mają do tego modele myślowe?
  • Przykłady przydatnych modeli myślowych, które pomagają w prowadzeniu firmy
  • Testowanie w praktyce modelu myślowego i wyciąganie wniosków
Webinar III
Jak dobrać optymalne tempo rozwoju swojej firmy
  • Po czym poznasz, że Twoja firma działa tak jak trzeba?
  • Jak określić cel do którego dążysz jako przedsiębiorca? Metoda „jeden krok na raz"
  • Jak zmieniać firmę w zgodzie ze sobą i jak zaplanować moment sprawdzenia stanu firmy

Jak wypracować wizerunek marki online w 3 krokach

Prowadzące: Nieszablonowy SHABLON
Nieszablonowy SHABLON
Webinar I
Jak dobrać paletę kolorów, która wzmocni wizerunek firmy
  • Jak dobrać konkretne i spójne kolory marki
  • Przydatne narzędzia do komponowania palety kolorystycznej
  • Jak stworzyć skuteczną paletę dla własnej marki
Webinar II
Jak dobrać kroje pisma do charakteru marki
  • Jakie są rodzaje krojów pisma
  • Jak poprawnie łączyć je ze sobą różne fonty
  • Jak uniknąć bałaganu podczas kreowania wizerunku marki
Webinar III
Jak dobrać materiał fotograficzny spójny wizualnie z marką
  • Praktyczne wskazówki jak dobrać materiał fotograficzny do swojego celu
  • Jak tworzyć spójny wizualnie content dla Twojej marki
  • Triki jak osiągnąć efekt WOW

Strategia Twoich treści: social media, strona www i landing page

Prowadząca: Olga Wadowska
Olga Wadowska
Webinar I
Pisać, tylko co?
  • Jak zbudować filary treści na swoje media
  • Określanie manifestu marki i pisanie skutecznego bio
  • Bank pomysłów na treści i projektowanie przykładowego planu publikacji
Webinar II
Pisać, tylko jak?
  • Jak tworzyć angażujące nagłówki i tytuły
  • Jak pisać wpisy blogowe, które czytamy do samego końca
  • Pisanie postów na różne media społecznościowe
  • Skuteczne Call To Action
Webinar III
Pisać i… sprzedawać
  • Jak napisać teksty na stronę wizytówkową
  • Jak stworzyć treść na landing page, która wspiera sprzedaż

Techniczne kwestie w sprzedaży online

Prowadząca: Patrycja Ługiewicz
Patrycja Ługiewicz
Webinar I
Jak wdrożyć swój pierwszy sklep Woocommerce?
  • Instalacja i konfiguracja Woocommerce krok po kroku
  • Wymagane podstrony i ich rozmieszczenie
  • Konfiguracja płatności i wysyłek w sklepie internetowym
  • Dodatkowe funkcjonalności sklepu online
Webinar II
Niech Google Cię znajdzie - podstawy SEO
  • Czym jest SEO i w jaki sposób działa Google?
  • Czynniki rankingowe wpływające na pozycjonowanie stron i wpisów
  • Skuteczne sposoby na przyśpieszenie strony internetowej
  • Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne na stronie www
Webinar III
Triki na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym
  • Analiza zachowań klientów w sklepie internetowym
  • Cross Sell i Up Sell oraz powrót do sklepu
  • Jak projektować i wdrażać czasowe okazje i przedsprzedaże

Jak stworzyć automatyzację sprzedażową w oparciu o bloga

Prowadząca: Viola Urban
Viola Urban - okiem dietetyka
Webinar I
Jak napisać wpis blogowy, który ma szansę się wypozycjonować
  • Tworzenie struktury wpisu blogowego pod wyszukiwarkę Google
  • Jak pisać teksty, które angażują i zatrzymują na dłużej czytelnika
  • Inne czynniki, które warto wykorzystać, aby podbić widoczność w wyszukiwarce.
Webinar II
Skuteczne budowanie listy mailingowej w mailerlite krok po kroku
  • Jak przekonać swoją grupę docelową do zostawienia maila
  • Tworzenie grup i segmentów w systemie do wysyłki newsletterów
  • Higiena listy mailingowej i dbanie o subskrybentów
Webinar III
Automatyzacja sprzedaży do różnych grup tematycznych
  • Schemat tworzenia mailowej automatyzacji sprzedażowej
  • Techniki analizowania konwersji i edycja
  • Dodatkowe metody wspierające sprzedaż z listy mailingowej

Tworzenie i sprzedaż własnego kursu online

Prowadząca: Justyna Świetlicka
Justyna Świetlicka - Owsiana
Webinar I
Jak znaleźć pomysł na pierwszy kurs online
  • Znajdź swoją niszę i sprawdź czy warto inwestować w to czas
  • Case study Kompleksowego Kursu odchudzania, który wygenerował 120 000 zł przychodu
  • Case Study kursu Przedsiębiorczy Dietetyk, który wygenerował 1 800 000 zł przychodu
Webinar II
Stwórz pierwszy kurs online bez ponoszenia kosztów
  • Wszystko czego potrzebujesz do stworzenia kursu
  • Wybór platformy - bezpłatne opcje
  • Kurs online krok po kroku
Webinar III
Sprzedaj pierwszy kurs online bez ponoszenia kosztów
  • Tworzenie planu sprzedaży
  • Tworzenie strony sprzedażowej kursu
  • Wykorzystanie listy mailingowej podczas sprzedaży

Rozkręcanie konta na Insta i droga do sprzedaży własnych produktów

Prowadząca: Adrianna Hirsz
Adrianna Hirsz
Webinar I
Stwórz lead magnet atrakcyjny dla Twoich odbiorców
  • Wymyślanie i tworzenie lead magnetu
  • Automatyzacja dystrybucji lead magnetu w Mailerlite
  • Edytor wizualny e-maili w Mailerlite
Webinar II
Zdobądź nowych obserwatorów na Instagramie
  • Docieranie do nowych odbiorców
  • Przykładowy harmonogram publikacji uwzględniający poszczególne etapy lejka marketingowego
Webinar III
Kampania sprzedażowa na Instagramie - moje case study
  • Przykłady treści wspierających sprzedaż
  • Praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia harmonogramu sprzedaży
  • Przykładowy harmonogram sprzedaży
Na zdjęciu od lewej: Ada Hirsz, Magdalena Hajkiewicz (Wiem Co Jem), Viola Urban (Okiem dietetyka)

Co otrzymujesz w ramach dostępu do platformy?

8 eksperckich ścieżek rozwojowych, dzięki którym zdobędziesz wiedzę niezbędną do rozwoju Twojego biznesu online
aż 24 webinary na żywo! (minimum 1,5 godziny praktycznych porad i wskazówek)
sesje Q&A z ekspertami, podczas których możesz uzyskać odpowiedzi na nurtujące Cię pytania
dostęp do wspierającej społeczności, która daje szansę na nowe znajomości oraz inspirujące rozmowy
przestrzeń do wymiany usług, kompetencji oraz łączenia się w grupy mastermind
cykliczne spotkania online, podczas których będziemy omawiać wyzwania w Waszych biznesach online

Za naszymi projektami stoi misja zachęcania do ZMIANY na lepsze i łączenia ludzi we WSPIERAJĄCE społeczności.

Zobacz co mówią uczestnicy naszej lipcowej konferencji Grow Spot.
Jestem zachwycona zarówno konferencją, jak i ideą platformy Grow Spot! Jestem dopiero na początku drogi, buduje markę osobistą, ale jeszcze niczego nie sprzedaje - mam dużo blokad i niepewności, ale dzięki takiej społeczności wierze, że biznes, który sobie wymarzyłam jest realny. A jeśli chodzi o konferencje: masa praktycznej wiedzy, prelegenci, którzy tłumaczyli wszystko prostym językiem, plus widać, że każdy znał się na rzeczy. Jedyne co to jak dla mnie między prelekcjami mogłyby być krótkie, nawet 5 minutowe przerwy.
Może na wstępie zaznaczę, że jestem na etapie „mam dość etatu, wyrabiania dupogodzin i bycia na każde zawołanie szefa, chciałabym pracować na siebie”. Powoli planuje swoje miejsce w internecie. Na konferencje zapisałam się przez ciekawość. Znałam 3 prelegentów. Konferencja rozwaliła mi mózg! Poziom przekazanej wiedzy w bądź co bądź krótkim czasie był na bardzo wysokim poziomie. Zachęciło mnie to jeszcze bardziej do działań i internecie. Brakowało jedynie krótkich przerw, aby głowa się przewietrzyła ;) może też warto przy tylu prelegentach rozłożyć to na dwa dni? Ja jestem zachwycona i nie mogę doczekać się aż platforma będzie otwarta 😁
Świetna organizacja całego przedsięwzięcia. Pierwszy raz uczestniczyłam w takiej konferencji i mam ochotę na więcej takich wykładów biznesowych. Wszyscy przekazaliście Nam sporą dawkę wiedzy teoretycznej jak i praktycznej w każdej prezentacji. Szkoda że tylko 45 min trwał każdy wykład ponieważ można słuchać Was i pozostałych prelegentów dużo dłużej.
Konferencja otworzyła mi oczy na wiele spraw związanych z prowadzeniem biznesu online. Prelekcje były bardzo nasycone informacjami, które na pewno przydadzą mi się w rozwijaniu skrzydeł w sferze własnego biznesu. Dużym plusem konferencji było to, że odbywała się online i można było wziąć w niej udział z każdego miejsca na ziemi, bez tracenia czasu na dojazdy. Mimo, że konferencja była prowadzona online to i tak kontakt z prowadzącymi był super, zadawanie pytań prelegentom jak najbardziej na plus! Oby więcej takich konferencji :)
Podchodziłam bardzo sceptycznie do konferencji, ale wyniosłam z niej masę informacji! Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że na sam koniec dymiła mi czacha, więc super, że dostęp do nagrania mamy na 30 dni, bo musiałam sobie ją ponownie odpalić i przebrnąć jeszcze raz przez ostatnie lekcje, żeby zrobić z nich notatki. Co prawda nie mam na razie swojej firmy, ja dopiero mam koncept w głowie i będę musiała porobić kursy, ale ta konferencja dala mi wiatru w skrzydła.
Jestem pod ogromnym wrażeniem Waszej otwartości i działania wbrew stereotypom i przekonaniom, które powinny odejść w zapomnienie :) Wszystkie Was bardzo cenię i trzymam kciuki za rozwój zarówno Growspotu, jak i Waszych marek osobistych. Jesteście bardziej niż świetne! Podczas kolejnej edycji chętnie posłucham o pracy wirtualnego asystenta/wirtualnej asystentki i społecznej odpowiedzialności biznesu, ale na pewno pozytywnie zaskoczycie mnie innymi tematami. Wielkie dzięki za to, co robicie :)
Jestem pod wrażeniem, jak można zmieścić tyle wiedzy w takim krótkim czasie. Prelekcje były wypełnione mięsem po brzegi, mogłabym słuchać każdego wykładu bez końca. Chciałoby się więcej i więcej, całe szczęście, że powstaje platforma GrowSpot. Bardzo inspirująca i motywująca do działania konferencja.
Konferencja ułożona w punkt od pierwszego do ostatniego prelegenta. Samo "mięso". Genialny przedsmak przed uruchomieniem platformy Grow Spot. Nareszcie odnalazłam przestrzeń nie tylko biznesową ale i społeczną, gdzie dziewczyny z Grow Spot bez ogródek dzielą się swoim doświadczeniem, a przy tym budują przedsiębiorczą społeczność. Sprawiają, że życie i karierę chce się wycisnąć jak przysłowiową cytrynę. Dzięki nim każdego dnia dostaję motywacyjnego kopa żeby działać, wierzyć w Siebie, swoje pomysły i biznes!
Fenomenalna konferencja! Wypełniona po brzegi informacjami, zawierająca mnóstwo "smaczków", poprowadzona w szybkim tempie(za to największy plus). Wszystkie wykłady były super przygotowane, nie było rozwlekania tematów i tłumaczenia wszystkiego po 10 razy. Wiele praktycznych wskazówek które można od razu wprowadzić w życie. Jeśli to był tylko przedsmak tego co będzie w GrowSpot to już nie mogę się doczekać :D
Na zdjęciu od lewej: Magdalena Hajkiewicz (wiem co jem), Justyna Świetlicka ( Owsiana )

Dlaczego tworzymy Grow Spot

Tworzymy miejsce, którego brakowało nam, kiedy same zaczynałyśmy stawiać pierwsze kroki w biznesie internetowym.
Bez tabu porozmawiamy tutaj o pieniądzach, negocjacjach, kampaniach sprzedażowych i strategii. Podzielimy się historiami nie tylko o sukcesach, ale także porażkach i wynikających z nich lekcjach. Grow Spot to bezpieczna przestrzeń, w której można podzielić się swoimi biznesowymi pomysłami i wątpliwościami oraz poprosić innych ludzi chcących więcej o feedback i poradę.

Nieważne jak wielu masz obserwatorów, jakie generujesz zasięgi i ile zarabiasz. W Grow Spot wyniesiesz swój biznes na wyższy poziom. Decydując się na dołączenie do naszej społeczności zyskasz praktyczną wiedzę, zostaniesz wysłuchany i będziesz mieć przestrzeń na dyskusję o swoich wyzwaniach.

Kto stoi za stworzeniem Grow Spot

Justyna
Od 7 lat tworzy bloga owsiana.pl, a od ponad 3 lat nagrywa jeden z najpopularniejszych podcastów dotyczący zdrowego stylu życia. Autorka książki “Dieta to nie wszystko” wydanej w modelu self publishing oraz sześciu e-booków z przepisami. Justyna w pierwszym miesiącu działalności swojej firmy wygenerowała 24 000 zł zysku, a teraz osiąga pół miliona przychodu rocznie. Współzałożycielka projektu Przedsiębiorczy Dietetyk, który wygenerował 1 800 000 zł przychodu. Dzięki tworzeniu własnych produktów może pracować 4 godziny dziennie i żyć w świecie.



Ada

Autorka kursów online “Ogarnij Insta”i “Ogarnij Rolki oraz warsztatów “Ogarnij Photoshopa”. Podczas swoich kursów i szkoleń online i offline przeszkoliła już ponad 1100 osób. W ciągu pierwszego roku działalności wygenerowała ponad 107000 zł przychodu, w drugim roku niemal podwoiła swoje przychody, a dzięki dochodowej marce osobistej pracuje zdalnie, na własnych zasadach, podejmując się głównie tych projektów, które po prostu sprawiają jej przyjemność.

Viola

Zbieracz zawodów. Założycielka marki i bloga Okiem Dietetyka który odwiedziło blisko 4 miliony UU. Autorka 4 bestsellerowych książek kulinarnych, które ukazały się na rynku w ponad 40 000 egzemplarzy. Wydała też kilkanaście ebooków i 2 kursy online. Współpracowała długofalowo z markami takimi jak Monini, Brita, Baziółka. Koordynatorka pierwszych edycji konferencji See Bloggers i Marketing Day. Lubi tworzyć ponadczasowe teksty blogowe, dzięki którym skutecznie buduje listę mailingową i sprzedaje swoje produkty elektroniczne. W pracy wyznaje zasadę “lepiej pracować mądrze niż ciężko”.
Na zdjęciu od lewej: Viola Urban (okiem dietetyka), Justyna Świetlicka (owiana)

Od kogo będziesz się uczyć w tym semestrze:

Justyna Świetlicka

Justyna Świetlicka

Grow Spot
od 7 lat tworzy w sieci jako Owsiana. Nagrywa jeden z najpopularniejszych podcastów o zdrowym stylu życia. Napisała książkę “Dieta to nie wszystko”. Twórzy e-booki z przepisami oraz kurs odchudzania. Justyna w pierwszym miesiącu działalności swojej firmy wygenerowała 24 000 zł zysku. Dzięki tworzeniu pasywnego dochodu może pracować 4 godziny dziennie.
Patrycja Ługiewicz

Patrycja Ługiewicz

Kreatywne Spojrzenie
Od 6 lat tworzy i pozycjonuje strony oraz sklepy internetowe. Zrealizowała ponad 250 projektów stron a z klientami na usługi SEO organicznie generuje od 200 tys. do 1 mln UU miesięcznie. W swoich projektach stawia na połączenie estetyki z użytecznością. Pomaga wprowadzać ulepszenia w sklepach oraz automatyzować procesy marketingowe i sprzedażowe, a co za tym idzie zwiększać ich przychody.
Magdalena Hajkiewicz

Magdalena Hajkiewicz-Mielniczuk

Wiem Co Jem
psychodietetyczka, dietetyczka, przyszła psycholożka zdrowia i wykładowczyni akademicka. Twórczyni platformy kursowej Akademia Wiem Co Jem i współtwórczyni projektu Przedsiębiorczy Dietetyk. Dzięki połączeniu wiedzy psychologicznej i biznesowej tworzy skuteczne kampanie sprzedażowe dla swoich marek, które przynoszą setki tysięcy przychodu rocznie.
Viola Urban

Viola Urban

Grow Spot
Właścicielka bloga OkiemDietetyka, który od początku istnienia odwiedziło ponad 2 miliony użytkowników, autorka 4 książek kulinarnych, które ukazały się na rynku w ilości ponad 40 000 egzemplarzy. Koordynatorka pierwszych edycji konferencji See Bloggers i Marketing Day z bogatym doświadczeniem w branży marketingowej.
Dominik Juszczyk - z pasją o mocnych stronach

Dominik Juszczyk

Z pasją o mocnych stronach
W życiu i w codziennej pracy wdraża najlepsze praktyki, które mają zwiększyć produktywność jego i zespołów, z którymi współpracuje. Jako certyfikowany trener Instytutu Gallupa pomaga zwiększyć produktywność i efektywność pracowników. Stara się wykorzystać maksymalnie każdy dzień.
Nieszablonowy SHABLON

Karla i Ania

Nieszablonowy shablon
Graficzki i strateżki komunikacji. Uczą, jak tworzyć spójny wizerunek, grafiki i strony www dla niewielkich biznesów, projektują identyfikacje wizualne oraz strony www dla klientów, ceniących profesjonalny, a zarazem stylowy wygląd. Ich projekty graficzne nie tylko rewelacyjnie się prezentują, ale pomagają osiągać założone cele biznesowe i sprzedażowe.
Adrianna Hirsz

Ada Hirsz

Grow Spot
Autorka kursów online “Ogarnij Insta” i “Ogarnij Rolki oraz warsztatów “Ogarnij Photoshopa”. Podczas swoich kursów i szkoleń przeszkoliła już blisko 1000 osób. W ciągu pierwszego roku działalności wygenerowała ponad 107000 zł przychodu, a dzięki dochodowej marce osobistej pracuje zdalnie, na własnych zasadach, podejmując się głównie tych projektów, które po prostu sprawiają jej przyjemność.
Olga Wadowska

Olga Wadowska

Królowa Słowa
Copywriterka, social media menedżerka i strateżka kontentowa, wykładowczyni akademicka UMK w Toruniu. Pisze zawodowo od 15 lat. Od 2017 roku pracuje w ramach własnej marki Królowa Słowa. Najbliższy jest jej duch human brands. Jej pasją jest praca z markami osobistymi i mikrofirmami prowadzonymi przez kobiety. Pomaga im odnaleźć swój głos i go wyartykułować, a także opowiadać historie, które czynią je wiarygodnymi, godnymi zaufania i prawdziwymi.

Grow Spot jest dla Ciebie, jeśli:

brakuje Ci w Twoim otoczeniu przedsiębiorczych osób
chcesz zbudować relacje z ludźmi podobnymi do Ciebie
lubisz dzielić się swoimi doświadczeniami z innymi ludźmi
chcesz czerpać wiedzę od praktyków z branży
chcesz poznać kulisy naszej działności
chcesz zbudować stabilny biznes oparty na Twoich wartościach
potrzebujesz poznać i zrozumieć narzędzia marketingowe
chcesz się nauczyć efektywnie sprzedawać swoje produkty i usługi
chcesz się nauczyć efektywnie sprzedawać swoje produkty i usługi
potrzebujesz większej różnorodności pracy i swobody działania

Grow Spot nie jest
dla Ciebie, jeśli:

uważasz, że jest dobrze tak jak jest i nie chcesz niczego zmieniać
szukasz magicznego rozwiązania, dzięki któremu Twój biznes rozwinie się w mgnieniu oka,
oczekujesz natychmiastowych efektów,
nie masz zamiaru wykorzystać w praktyce wiedzy z platformy
masz zamiar pracować i promować się wyłącznie poza Internetem
skupiasz się na problemach i przeszkodach zamiast na szukaniu rozwiązań
wolisz uczyć się wszystkiego samodzielnie
Inwestycja w wiedzę wypłaca najlepsze odsetki
W sekcji poniżej znajdziesz cennik dostępu do platformy. W przyszłych edycjach cena platformy będzie konsekwentnie wzrastać. Dołączając w tym momencie otrzymujesz gwarancję stałej ceny. Przedłużając dostęp do platformy w przyszłości będziesz płacić tyle samo, a wzrost ceny nie będzie Cię dotyczył.
lipiec 2022
499 zł / 6 miesięcy
teraz
599 zł / 6 miesięcy
marzec 2023
699 zł / 6 miesięcy
Do platformy możesz dołączyć na okres 6 lub 12 miesięcy. Decydując się na dostęp roczny, cena dostępu jest niższa. Otrzymujesz wtedy również bonus w postaci wejściówki na konferencję online Grow Spot, która odbędzie się wiosną 2023r.
Dostęp na
6 miesięcy
6 miesiące dostępu do platformy
24 webinary w 8 ścieżkach tematycznych
dostęp do społeczności Grow Spot
bilet na 2 edycję konferencji Grow Spot
599zł
25 zł / webinar
Dołączam!
Dostęp na
12 miesięcy
12 miesięcy dostępu do platformy
48 webinarów w 16 ścieżkach tematycznych
dostęp do społeczności Grow Spot
bilet na 2 edycję konferencji Grow Spot
999zł
21 zł / webinar
Dołączam!

Gwarancja satysfakcji

Zależy nam, żeby wszyscy członkowie społeczności byli zadowoleni z decyzji o dołączeniu do platformy Grow Spot. Kupując dostęp niczym nie ryzykujesz, bo oferujemy Ci dostęp wraz z 30-dniową gwarancją satysfakcji.

Jeśli z jakichś powodów Grow Spot nie spełni Twoich oczekiwań to wystarczy, że napiszesz e-mail z informacją o rezygnacji na adres naszego sklepu, a my zwrócimy Ci całą wpłaconą kwotę.
Na zdjęciu od lewej: Ada Hirsz, Viola Urban (okiem dietetyka)

Najczęściej zadawane pytania

Jak działa abonament na platformę Grow Spot?

Okres rozliczeniowy w Grow Spot trwa 6 lub 12 miesięcy. Podczas zakupy wybierasz opcję, która Cię interesuje podpinając swoją kartę płatniczą. Pod koniec wybranego przez Ciebie okresu rozliczeniowego dostaniesz od nas maila z przypomnieniem o planowanym odnowieniu dostępu do platformy. Będziesz mieć 2 tygodnie na podjęcie decyzji czy z nami zostajesz. Jeśli nie podejmiesz żadnej akcji płatność za kolejny okres rozliczeniowy zostanie pobrana z Twojej karty automatycznie. Kwota będzie taka sama jak podczas pierwszego zakupu. Jeśli postanowisz zrezygnować z dalszego korzystania z platformy, możesz wyłączyć swój abonament.

Czy w ramach Grow Spot będzie można promować swoje produkty i usługi?

Jednym z celów naszej platformy jest budowanie społeczności, łączenie się w grupy oraz nawiązywanie relacji. Planujemy oddzielną sekcję tematyczną na promowanie własnych usług oraz produktów, żeby zachować porządek dyskusji.

Czy po zakończeniu ścieżek rozwojowych z dotychczasowymi prelegentami na platformie pojawią się nowe webinary?

Tak. Po 6 miesiącach i zakończeniu pierwszych ośmiu ścieżek do platformy dołączą nowi eksperci wraz z nowymi ścieżkami. Wciąż będą odbywać się średnio 4 webinary w miesiącu. Lista prelegentów na kolejne pół roku zostanie ogłoszona kilka tygodni przed startem nowego semestru. Każdy semestr będzie się rozpoczynał od konferencji wprowadzającej do tematów.

Czy jeśli zrezygnuję z przedłużenia dostępu do platformy, będę mógł dołączyć do niej znowu w tej samej cenie?

Aby dalej korzystać z początkowej ceny platformy, musi być zachowana ciągłość dostępu. Przykład: dołączyłeś do platformy na pół roku w cenie 499zł…
a) jeśli pod koniec ostatniego miesiąca dostępu do Grow Spot przedłużasz swój dostęp, możesz skorzystać z przedłużenia w tej samej cenie (499zł).
b) jeśli nie przedłużyłeś dostępu i po wykupionym okresie dostępu do platformy zrezygnowałeś z dalszego korzystania, ale po jakimś czasie chcesz do nas wrócić, Twoja cena zmieni się na taką, którą obowiązuje w danym czasie. W takim przypadku nie możesz już skorzystać z ceny początkowej. W przypadku zakupu w marcu 2023 będzie to cena 699 zł za półroczny dostęp.

Czy webinary będą zapisane?

Tak, otrzymasz dostęp do nagrań i możesz obejrzeć je w dowolnym momencie przez okres Twojego dostępu do platformy. Warto jednak oglądać webinary na żywo, ponieważ po każdym webinarze odbywać się będzie sesja Q&A.

Co jaki czas będą odbywały się webinary?

Webinary będą odbywały się w środy wieczorem, z małymi wyjątkami w przypadku świąt  dni wolnych lub sytuacji losowych u naszych prelegentów. Pełen harmonogram webinarów otrzymasz po dołączeniu do platformy.

Czy otrzymam fakturę za zakup dostępu do platformy?

Tak, faktura zostanie wysłana na Twój adres mailowy po sfinalizowaniu zakupu. Upewnij się, że podczas zakupu podajesz prawidłowe dane.

Ilustracja Układanych puzli

Masz pytania? Napisz do nas!

chevron-down